Re: MAXDATA czy HP prosze o pomoc pilne

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 22:48:18 MET

Dnia 1/29/2007 10:40 PM, Użytkownik PSYLO napisał:

> HP.

Ma lepszą obudowe i jest lepiej zrobiony.

> No i faktycznie, może się ona przydać ;-)

Fakt. Maxdata to nie najwyższa półka, ale mając kontakt z kilkoma jakoś
nie mieliśmy powodów do narzekań.
Może po części dlatego że od początku nie patrzyliśmy na to jak na
firmowy komputer, tylko jak na narzędzie. A w tej kategorii sie sprawdza.

> Serwis HP się cieszy bardzo dobrą opinią, chociaż sam jeszcze nie
> "testowałem". O Maxdata mało się słyszy, chociaż kilka tygodni temu
> znajomy sprzedawca w MM mówił mi o ich przejściach z tym serwisem. Być
> może to pojedynczy przypadek, więc nie ma się co sugerować.

Z serwisem to jest jak trafisz. Zalezy od firmy, miasta, czasem nawet
konkretnej firmy (podwykonawcy).
Ludzie narzekają na serwis F-S w krk, a w moim przypadku było zupełnie
OK. To loteria.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \