Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 22:36:00 MET

Wolvier napisał(a):

> Powinieneś dostać zestaw płytek firmowych Acera z zawartością ukrytej
> partycji systemowej.
> Aha jeżeli wyślesz go do serwisu to nie licz że Ci coś na dysku
> systemowym zostawią.

Wiem już raz był u tych dziadów (z innego powodu) i to, że mi wymiątą
dysk to akurat nie problem. Problem z nimi polega na tym, że są wręcz
chamscy do klienta, olewają swoje obowiązki, trzeba się wykłócać aby
zrobili to co do nich należy a do tego zajmuje im to miesiąc czasu.
Dlatego jak ognia chcę ominąć wysyłania do serwisu. I pewnie w życiu nic
już nie kupie firmy Acer właśnie z powodu tego badziewnego serwisowania.

pozdro
Sławek