Wolvier napisał(a):
>
> Powinieneś dostać zestaw płytek firmowych Acera z zawartością ukrytej
> partycji systemowej.
> Aha jeżeli wyślesz go do serwisu to nie licz że Ci coś na dysku
> systemowym zostawią.
Wiem już raz był u tych dziadów (z innego powodu) i to, że mi wymiątą
dysk to akurat nie problem. Problem z nimi polega na tym, że są wręcz
chamscy do klienta, olewają swoje obowiązki, trzeba się wykłócać aby
zrobili to co do nich należy a do tego zajmuje im to miesiąc czasu.
Dlatego jak ognia chcę ominąć wysyłania do serwisu. I pewnie w życiu nic
już nie kupie firmy Acer właśnie z powodu tego badziewnego serwisowania.
pozdro
Sławek
Received on Mon Jan 29 22:40:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 29 Jan 2007 - 22:51:30 MET