Re: [obudowa] Shinobi Fever

Autor: Michał Musielak <mmusielak_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 21:05:29 MET

Użytkownik "Me again" <dasd@fsdfsd.pl> napisał w wiadomości
news:epleqf$h1g$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Zamierzam zmienić obudowę na coś poniżej 200zł. Najbardziej (wizualnie)
> spodobała mi się wspomniana w temacie - po wymianie wiatraka na
> nieświecący ;) Czy ktoś jej dotykał/widział na oczy? Warto wydać na nią
> pieniądze?

Mam obudowe shinobi 09A nie wiem czy sa identyczne, ale mysle ze
przynjamniej zblizone do siebie. Jestem z niej bardzo zadowolony, wizualnie
wyglada niezle, w srodku jest bardzo duzo miejsca na dyski i kable. Poza tym
moja ma wyswietlacz LCD pokazujacy temperatury procka chipsetu i gafy. Do
tego masz regulacje szybkosci wiatraczkow na wyzej wymienonych. Wada jej
jest taka, ze ma duzy wiatrak z porzdu i w polaczeniu z wiatrakami z
zasiacza, chipsety, procka i grafy jest glosna, ale roznica nie jest az tak
wielka. Ogolnie jestem bardzo zadowolony.

Pozdrawiam