Re: Problem z włączniem sie komputera

Autor: Hubert Koncki <hubert_at_world.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 15:28:35 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Najbardziej prawdopodobne. Jaki zasilacz?

ok jutro wygrzebię konfigurację komputera i pomyślimy co może być przyczyną
co do memtesta - to nie bardzo mogę go zapuścić bo teraz już nie chcą
się włączyć (chodzi o dwa komputery)
Zauważyłem dziwną analogię - mianowicie zimny komputer nie startuje -
może to coś pomoże
oki wstrzymujemy się do jutra - dzisiaj kończę już pracę

--
Pozdrawiam
Hubert Koncki