Paweł napisał(a):
> Nie sądzę by gwarancja obejmowała uszkodzenie spowodowane zalaniem.
> Założenie, że producent nie potrafi zdiagnozować natury i powodu uszkodzenia
> jest błędem.
>
na 100% nie obejmuje więc zastanawiam się czy jest wogóle sens
fatygowania serwisu, choć oczywiści szansa istnieje, bo wcześniej z
monitor miał pewną wade tj. nie pozwalał się od razu włączyć po
uruchomieniu komputera, trzeba było odciąć zasilanie na 30 sek. ale
zdarzało się to dość żadko(dwa,trzy razy w miesiącu), ale podejrzewam że
teraz nie włancza się od tego zalania. Czy na moim miejscu oddałbyś
monitor do serwisu?
Pozdrawiam
LUKY
Received on Mon Jan 29 15:00:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 29 Jan 2007 - 15:51:33 MET