Re: Zalany LCD - pechowy poniedziałek :(

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 14:48:56 MET
Message-ID: <epku1o$71a$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Adasiex" <prj001@_usun_to_gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:epkti2$5qa$1@inews.gazeta.pl...

>> 2.Co z tym fantem zrobić, gdzie oddać do naprawy w razie czego, jest
>> jeszcze na gwarancji przez ponad 2 lata, ale producent chyba mi tego
>> nie uwzględni, dobrze myśle?
> Skoro jest na gwarancji to ja bym się nie martwił w ogóle... Oddaj do
> serwisu i powiedz że poprostu przestał Ci działać. koniec kropka.

Nie sądzę by gwarancja obejmowała uszkodzenie spowodowane zalaniem.
Założenie, że producent nie potrafi zdiagnozować natury i powodu uszkodzenia
jest błędem.

-- 
Paweł
Received on Mon Jan 29 14:50:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 29 Jan 2007 - 14:51:27 MET