Re: problem z USB

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 20:55:09 MET

Dnia Sun, 28 Jan 2007 20:40:49 +0200, Mariusz Pater napisał(a):

> Czy ktoś spotkał się z czymś takim, co może być przyczyną takiego stanu.

Ostatnio widziałem płytę na której zjarał się element odsprzęgający
(dławik) na ścieżce zasilania gniazd USB. Obejrzyj sobie dokładnie okolice
gniazd wyjściowych, zmierz (pod obciążeniem) napięcie wyjściowe, powinno
być 5V nawet przy 0,5A obciążenia.
Wzmiankowana płyta dała się naprawić - wstawiłem perełkę ferrytową na
druciku zamiast dławika SMD :)

--
Jacek