problem z USB

Autor: Mariusz Pater <pamar_bg_at_friko4.onet.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 19:40:49 MET

Mam problem z portami USB - po prostu przestały działać, wszysktie 8!
trochę danych:
płyta Gigabyte k8ns-939 (nforce3), ma 4 porty, 2 dodatkowo na śledziu i 2 na
pinach do podłączenia na obudowie
win xp, ale to nie ma żadnego znaczenia, porty nie działają
objawy: część portów wykrywa że jest coś podpięte, ale pokazuje tylko
"nieznane urządzenie", w piatek jeszcze działały 3 porty, dzisiaj już ani
jeden. Podpinając czytnik kart zauważyłem że dioda świeci bardzo słabo, na
innym komputerze świeci normalnie (tak jak przed awarią u mnie).
Sprawdziłem już ustawienia w BIOSie, podpinałem inny zasilacz, inne OS też.
Nic nie działa.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim, co może być przyczyną takiego stanu.
Dodam, że właśnie wsadziłem kontroler na PCI i mam 4 porty, ale to jest
tylko chwilowe rozwiązanie, bo zaraz muszę go oddać.