Re: Przelacznik KVM dla dwoch PCetow z DVI i audio

Autor: Michal R. Hoffmann <spam.sio.misiek_spam_at_o2.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 14:32:10 MET

Dnia 27-01-2007 13:07,Michal Lukasik napisał:

> Będzie problem. O ile bezpośrednie podłączenie D-Sub pod DVI-I/DVI-A nie
> powinno stanowić problemu to AFAIK KVMy przeważnie* ograniczone** są do
> DVI-D.
>
> * nie mam pewności bo specyfikacje tych, które "macałem" mówią o kablach
> DVI-D, nic o samym sprzęcie, a sam nie próbowałem podłączać nic w analogu
> ** niezbyt trafne określenie ze względu, na to, że IMO nie można tego
> nazwać wadą ;D

> Zawsze możesz zastosować przejściówkę USB<>PS/2 - sprawdziłem z kilkoma
> i działa, choć gwarancji nie dam, że zadziała z każdym.

> [...]

Zwłaszcza te porządne są drogie - z niektórymi bywają problemy przy
wyższych rozdzielczościach itp. Sam się właśnie przymierzam do kupna
(tylko że 4-portowego) - na razie znalazłem 2 firmy. Z tym, że
klawiatura i myszka na USB - ale ja akurat tkaich potrzebuję:

Aten (i bodajże IOGEAR):
(ten ma PS/2 ale nie ma audio i USB)
http://www.aten.com/products/productItem.php?pcid=2005010513171002&psid=20050107104840001&pid=20051109120328003&layerid=subClass2
(ten jest fajny)
http://www.aten.com/products/productItem.php?pcid=20050103163647001&psid=20050107104840001&pid=20050118170332002&layerid=subClass2
(pośredni)
http://www.aten.com/products/productItem.php?pcid=20050103163647001&psid=20050107104840001&pid=20051109120328003&layerid=subClass2

Avocent SwitchView DVI:
http://avocent.co.uk/web/uk.nsf/Content/SwitchViewDVI-2port_European
Fajny, niezłe możliwości, ale drogi i bez kabli w zestawie

Nie wiem, czy są one dostępne w Polsce. Kosztują sporo. Wygoolasz sobie
ceny. Aaa, poza tym google na hasło 'kvm dvi' zwraca co nieco :)

Pozdrawiam,

--
misiek
Michał R. Hoffmann