Jak odpalić SpedStep?

Autor: brandon_staruszek <brandifajka72usun_at_misi.net>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 13:33:57 MET

Chciałem żeby proc w stanie spoczynku obnizal czestotliwosc pod XP,
uruchamiam w BIOS'ie ta funkcje ale widze ze nic sie nie dzieje, bo temp.
proca pozostaje na stalym poziomie mimo ze nic nie robi. Bardzo prosze o
porade jak uruchomic ta funkcje i czy koniecznie musze dograc wtedy latke do
XP dla C2D. W BIOS'ie mam tez funkcje ACPI ktora jest enabled oraz ACPI 2.0
Disabled. Do czego sluzy wersja 2.0 i czy nalezy ja wlaczyc?