Re: Awaria.

Autor: <rootshell_at_hbafub.rm>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 10:42:18 MET

> Podejrzewam, że nie uruchamia się nie tylko monitor, ale i cały system.
> Przyczyny - śmieci w ustawieniach BIOS-u (zresetuj), uszkodzona płyta
> główna (np. grzebiąc mogłeś ją niefortunnie "kopnąć" ładunkiem
> elektrostatycznym), uszkodzony procesor, uszkodzony zasilacz, wyschnięte
> kondensatory...

Najbardziej się boję tego, że gdzieś przeskoczyła iskra i (...) -> [nie będę
nawet pisał co się stało z przysłowiowymi bombkami]. Biosu mogę wyresetować,
ale jeśli chodzi o szczerość, to nie wiem czy to coś da [kilka dni temu
wszystko było w porządku].
Zasilacz wygląda na nieuszkodzony [komputer po włączeniu słychać na drugim
końcu mieszkania].

Pozdrawiam.
R.