Re: Awaria.

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 10:28:13 MET

Użytkownik wrote:
> Może chociaż ktoś z Was sprawdziłby czy napisy na kabelkach
> są 'na zewnątrz', czy 'do wewnątrz'(?)

W każdym komputerze może być zupełnie inaczej. Eksperymentuj, w końcu aż tak
wielu możliwości nie masz.

> No i nadal nie wiem dlaczego nie uruchamia się monitor...

Podejrzewam, że nie uruchamia się nie tylko monitor, ale i cały system.
Przyczyny - śmieci w ustawieniach BIOS-u (zresetuj), uszkodzona płyta główna
(np. grzebiąc mogłeś ją niefortunnie "kopnąć" ładunkiem elektrostatycznym),
uszkodzony procesor, uszkodzony zasilacz, wyschnięte kondensatory...

k,