Re: monitor CRT panorama?

Autor: Ajoka <ajoka.adam_at_wp.pl.TNIJ>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 00:03:30 MET

> Bez sensu. Przecież te LCD to porażka - jak na tym można oglądać film w
> kilka osób? No jak? Człowiek źle skrzywi głowę, a tu albo ciemniej albo
> jaśniej albo z czerni sie fiolet zrobi - po jaką cholere to produkują? :)

Też tak mówiłem i długo szukałem.
LCD ciągle raczkuje i masz dużo racji ale pojawiają się perełki,
nie idealne ale prawie ;)

Np. Samsung 215TW, http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+21+215TW

Jak na niego patrzę to ciągle oczy mi się śmieją.
Obraz dużo lepszy niż na starym dobrym CRT iiyama na Diamotronie.
Jeszcze jedynie, kąty - jak na LCD idealne, jak na CRT - już da się
oglądac TV nawet w 3-4 osoby ;)