Re: Boot z CD image

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 17:32:20 MET

> Ponowie pytanie - zna ktos DARMOWY bootloader mozliwy do zainstalowania na
> FDD, ktory potrafi zabootowac system z pendrive USB (bios sam z siebie nie
> potrafi bootowac z USB).

Mnie by zadowolił nawet na CD.
Normalnie uzywam BootIT NG, ale choc ten program
widzi urządzenia USB, to nie uwzględnia ich do wyboru
w "direct boot". No, chyba że aby widział, musiałby być
jakiś system na tym pendrivie przygotowany do bootowania,
a takiego nie mam i szczerze mowiac nie wiem jak się
zabrac za przygotowanie czegoś takiego.

latet