Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 14:27:03 MET

Jacek napisał(a):
> idz stad deklu, wole servisowac acera w brnie co zajmuje tydzien niz
hp w polsce a pytajacemu odpowiem niech wysle maila do acera to zobaczy
jak szybko odpowiadaja :) w moim przypadku bylo to dwa dni i

Czyżby jakiś kompleksik? Sam się naciąłeś i teraz zgodnie z zasadą
"niech inni też cierpią"? Moje i bardzo wielu innych użytkowników opinie
na temat serwisu acer są negatywne. Jakość samych komputerów tego
producenta jest już po prostu fatalna, wszelkie próby zaprzeczenia tego
faktu są dla mnie co najmniej śmieszne. Ostrzegam innych, mam do tego
prawo a nawet obowiązek. To samo powtarzają sprzedawcy w wielu sklepach,
często nawet jawnie odradzają te komputery bo szkoda opinii sklepu -
widocznie jakaś zmowa ;] Z hp jeszcze nie miałem "przyjemności" się
kontaktować w sprawie serwisu gwarancyjnego.

> jak na hmm ~70% sprzedazy wszytskich notebookow w polsce to cud.

Źródło tych danych pokaż.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: