Re: dysk samsung - jak uruchomic hutil bez dyskietki?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 14:13:02 MET

Tomaszek napisał(a):
> em.er napisał(a):
> Moj problem polega na tym że nie mam napędu dyskietki.
>
> Z ciekawości spytam - a dlaczego nie masz stacji dyskietek?

Ja ze 2tyg temu składałem sobie nowy komputer i też nie wsadziłem
już stacji dyskietek - użyłem w ciągu 2lat może _jeden_ raz.
W pełni zastępuje mi stację pendrive; gdyby co - mam flopa w laptopie...

ps. stacja dysków "na wypadek" będzie leżeć w szufladzie :->

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,