Re: Nowy sprzęt, a ile bitów w Windowsie?

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 08:52:14 MET

Dnia Fri, 26 Jan 2007 23:25:31 +0100, Piotr S. napisał(a):

> Mam winxp64 na A64 i wszystko mi hula, ze sterownikami nie mialem problemu.
> Do popularnego sprzetu raczej sa dostepne. Nawet ostatnio M$ wypuscil
> intellipoint w wersji 6.1 i zamiast przez PS2 moge myche IE3.0 pod USB
> podlaczyc i konfigurowac wg. wlasnych potrzeb. Wczesniej na driverach
> Intellipoint 5.5 nie wykrywał myszki pod USB.
>
> pzdr
> Piotr

A ja ostatnio dla testów zapuściłem ostatnią betę visty 64. Porażka. Po
ciężkich bojach nie udało mi się zainstalować sterowników do audigy2 (brak
podpisu Billa). Brak możliwości zainstalowania jakichkolwiek zewnętrznych
kodeków. Jedyny działający odtwarzacz do multimediów to jedynie słuszny
WMP. Jedynie co chodzi bezbłędnie to office. Długo, długo NIE.