Re: Nowy sprzęt, a ile bitów w Windowsie?

Autor: Piotr S. <dzemaz_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 23:25:31 MET

Mariusz napisał(a):
> Zamierzam zakupić nowy komp na C2D E6600, Asus P5B, GF6900GS, 2 GB RAMu i
> nie wiem jaki Windows do niego wybrać. Czy Vistę Business 32 czy 64 bitową.
> Procesor niby 64 bity, ale czy wybierając Windę 64 nie wpakuję się w kłopoty
> w rodzaju sterowników do urządzeń itp.
> Zastosowania kompa to grafika: www i dtp (Photoshop CS2, Corel X3 itp.)

Mam winxp64 na A64 i wszystko mi hula, ze sterownikami nie mialem problemu.
Do popularnego sprzetu raczej sa dostepne. Nawet ostatnio M$ wypuscil
intellipoint w wersji 6.1 i zamiast przez PS2 moge myche IE3.0 pod USB
podlaczyc i konfigurowac wg. wlasnych potrzeb. Wczesniej na driverach
Intellipoint 5.5 nie wykrywał myszki pod USB.

pzdr
Piotr