sprzętowe wspomagania kompresji mpeg2 -karta grafiki

Autor: Qu. <muglorz_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 21:37:14 MET

Witam serdecznie
Chciałem zapytać jaką kartę graficzną z serii GeForce polecacie do
domowej montażu i obróbki filmów? Bodaj od GF6600 Karty mają wspomaganie
konwertowania filmu na mpeg2 co powoduje, że kompresja odbywa się w
czasie rzeczywistym (1:1)

Z tego powodu chciałem zapytać czy do modelu GF 7300 sprawa sie jakoś
zmieniła na lepsze, w sensie czy proces kompresji wspomaganej przez
kartę się polepszył? I jeszcze jedno pytanie: Skoro ma to być karta
tylko do domowej obróbki i montażu filmów to czy będzie jakaś różnica w
wydajności pomiędzy 6600 i 7300 (uwzględniając przy tym wszystkie wersje
  czyli GS, GT... )? I jeszcze jedno: Które karty z przedziałów 6600 do
7300 mają obsługę HDV i czy na chwilę obecną warto już teraz
zainwestować w kartę grafiki z obsługą HDV i mieć ją już na przyszłość
pomimo tego, że nie ma się kamery HDV ?

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź i porady
Pozdrawiam

--
Qu.