Re: Chipset do zastosowań biznesowych

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 21:19:53 MET

"Paweł" <profit@bezsmieci.polbox.com> Odpowiedz na
news:epcvv9$eq3$1@mx1.internetia.pl:

> Witam,
>
> Przymierzam się do zakupu kilku komputerów do biura. Ma to być
> następując konfiguracja: C2D E6600, 2 GB RAM DDR2, 80 GB SATA, DVDRW,
> system operacyjny Windows Vista Bussines.

Vista? Biuro? Vista Bussines? Do biura? C2D? Co to za biuro? Po co takie
sprzęt do biura? Żeby Exel szybciej liczył a Oldtłuk maile słał szybciej?

> Zastanawiam się jaką płytę główną wybrać. Ważne, aby miała jak najwięcej
> zintegrowanych komponentów (LAN, grafika(?), kontrolery SATA i PATA). Z
> tego co przeglądałem to najbardziej odpowiedni do powyższego sprzętu
> wydaje mi się chipset Intel G965 z ICH-8.
> W związku z tym mam następujące pytania:
>
> 1. Czy i965 dobrze radzi sobie z obsługą C2D?

Został właśnie do tego stworzony.

> 2. Czy lepiej wybrać wersję ze zintegrowną grafiką czy może tańszą płytę
> i oddzielnie grafikę?

Tańsze są właśnie płyty ze zintegorowaną grafiką.

> Zwracam uwagę, iż ma to pracować pod Vistą.

Pani sekretarka lubie ładne kolorki?

> 3. Jakiej firmy płyty główne cieszą się lepszą opinią: Asus czy
> Gigabyte? 4. Czy zintegrowan grafika Intel Graphics Media Accelerator
> X3000 ma dostateczną wydajność do uciągnięcia interfejsu Aero w
> 1280x1024?

A po co Aero? Faktury też bedziecie tam w tym biurze robić?

MSPANC

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski