jak udostepnic internet przez bluetooth

Autor: kowtow <kowtowNOSPAM_at_polbox.com>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 18:08:20 MET

Przeszukałem już cały internet i nie znalazłem
Chcę udostępnić internet z PC do laptopa przez bluetootha podłaczanego do
USB i niestety mam problem
korzystam z programu Widcomm Bluetooth
Internet mam w sieci Lan przez kartę sieciową ze stałym IP Proszę o jakieś
podpowiedzi bo probowałem juz wszystkiego Przez kabel sieciowy skrosowany
nie ma problemu a przez bluetooth niestety nie idzie
Przesyłanie plików miedzy komputerami idzie bardzo dobrze.