Re: Asrock P4VM800

Autor: ZHO <zho_at_127.0.0.1>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 18:02:42 MET

Gathor wrote:

> Witam
> Mam problem z tą płytą, a mianowicie często przywiesza sie na niej system
> i bez twardego resetu nic nie pomaga.
> Konfig
> ASROCK P4VM800
> Pentium 4 2,4GHz
> 512 DDR RAM PC 3200 GOODRAM
> Seagate 7200 80 GB
> Zasilanie Mustang 400W (zasilka żaden wypas ale napiecia mierzone
> miernikiem i są w normie)
> Procesor sie nie grzeje system przeinstalowany i to samo czy możliwe, że
> płyta uszkodzona (płyta ma kilka miesiecy)
> [...]
Jesli wyeliminowales jako mozliwe przyczyny zaiweszania sie systemu wady
pamieci, wirusy, zle skonfigurowany system (np. ustawione zbyt ofensywnie
timingi pamieci) uszkodzenie zasilacza objawiajace sie np. pojawianiem sie
pikow napiecia a procesor jets na 100% sprawny to pewnie plyta jest na
smietnik, co w plytach tego producenta ostatnio zdarza sie dosyc czesto :(

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl