Re: Bad sector - co robić

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 17:06:06 MET

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości
news:epd5lk$tqq$1@news.onet.pl...
> Witam
> Postanowiłem na nowo zainstalwować system
> Usunałem wszstkie partycje
> Przy próbie formatowania wywala ze mam uszkodzone sektory. Jakim programem
> mozna takie rzeczy "znaczyć" zeby uzywac tylko tych dobry których
> który mam znacznie wiecej :)
> Ewentualnie czy moze zrobić cos takiego jak format "niskopoziomowy"
> Pamietam ze było cos takiego. ? Czy to pomoze.? Czy moze powierzchnia
> dysku jest uwalona i pozostaje tylko znaznaczyć te złe b.b.

"Low Level Format" albo "Write Zeros"

Raczej nie oczekuj cudu. Jak są złe sektory na dysku to są marne szanse że
dadzą się naprawić. Mechanicznych nie usuniesz.

Jakiej firmy masz dysk?
Na stronie producenta pobierz program diagnostyczny. Zawsze przeważnie
posiada funkcję formatowania z niskiego poziomu.

Jeżeli dysk jest na gwarancji to bym go szybko wymienił na nowy. Bo prawda
jest niestety taka że jak już są Bad Sektory to sie zaczną sypać.