zlącze karty dzwiekowej...

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 16:12:25 MET

witam!

mam pewien problem z wyjsciem z karty dzwiekowej wbudowanej w plyte
glowna. otoz zlacze nie styka odpowiednio gdy wpina sie jacka.

chce zrobic obejscie i dac tam swoje gniazdo na krotkim kabelku.
rozebralem te metalowa puszeczke i troche moje prace stanely w miejscu.
wszystko byloby ok gdyby tam byla tylko masa oraz dwa kanaly ale budowa
tego zlacza widziana od tylu wyglada tak:

tam gdzie jest podwojna blisko siebie to masa.
po lewej i po prawiej natomiast ida po dwie osobne linie. do czego sa
potrzebne takie pary skoro w zlaczu jest tylko stereo? w jakie linie
sie wpiac zeby miec stereo?

plyta to asrock k7vt4apro a dzwiek wbudowany to jakies Cmedia 5.1

--
pozdrawiam
  Andre