Re: Problem z Winfast TV2000 Expert - d¼wiek

Autor: Jaros³aw Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 12:09:11 MET

> Czy mia³ kto¶ podobny problem z t± kart± i czy mo¿e to byæ po prostu jej
> uszkodzenie? Wiem, ¿e sa problemy z audigy, ale jak widaæ u mnie na 3
> ró¿nych kartach d¼wiêkowych te¿ jest problem.

Mia³em co¶ podobnego z kart± winfast. Te¿ chodzi³o o d¼wiêk.
Zauwa¿y³em, ¿e na jednych "falach" - bardzo fachowe okre¶lenie - d¼wiêku
nie ma w ogóle, na innych jest z szumami.

Ustawienia na których mi teraz dzia³a z kablówk± (samo zaczê³o po dwóch
dniach):
Area: Poland (PAL D)
TV Siurce cable

Reszta w automacie.

Ja z kolei mam dalej problem z tym, ¿e nie mam kilku programów, które s± w
telewizorze a nie ma ich na tunerze. Boli, bo brakuej TVN i discovery :(
Oczywi¶cie TV TRWAM mam 2x ;)

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie