Problem z Winfast TV2000 Expert - d¼wiek

Autor: £ukasz Górowski <lucgfx_at_fenix.katowice.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 07:21:07 MET

Witam.

Kupiona wczoraj i odrazu problem. D¼wiêk w TV jest strasznie zaszumiony i
cichy - jednym s³owem nie idzie tego s³uchaæ. Co najdziwniejsze d¼wiêk na
tunerze FM jest ok. Z³a jako¶æ sygna³u raczej odpada, poniewa¿ po pierwsze
jest doskona³y obraz a tylko d¼wiêk z³y, po drugie to kablówka.

Testowane konfiguracje:

- TVExpert + Audigy - najgorszy efekt (stare i nowe drivery)
- TVExpert + RTl... jakas karta 5.1 na plycie - troszeczke lepiej
- TVExpert + Yamaha opl3sa na ISA - najlepiej, jednak szumy dalej tak mocne,
¿e nie da sie tego s³uchaæ/ogl±daæ.

Drivery do karty TVExpert s± najnowsze, program te¿. Mixer systemowy
sprawdzany na bie¿±co po 3 razy - nic nie pomaga.

Czy mia³ kto¶ podobny problem z t± kart± i czy mo¿e to byæ po prostu jej
uszkodzenie? Wiem, ¿e sa problemy z audigy, ale jak widaæ u mnie na 3
ró¿nych kartach d¼wiêkowych te¿ jest problem.

Ewentualnie je¿eli mo¿ecie doradziæ na co innego wymieniæ ten szajs.

Pozdrawiam.
/£ukasz Górowski