Re: Nagrywarka DVDR Pioneer DVR-111D

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 10:20:52 MET

Zorbas napisał(a):

> Było sporo rozmów na grupie o nagrywarkach, ale chciałbym jeszcze
> zapytać o głośność pracy w/w nagrywarki. Chodzi mi głównie o ogladanie
> filmów odtwarzanych z napędu, czy praca tej nagrywarki będzie
> przeszkadzać?

Kiedy kręci się wolno jest praktycznie niesłyszalna, gdy się jednak
rozpędzi zaczyna "szumieć". Nie sądzę, żeby podczas odtwarzania filmu
musiała się rozpędzać, ja na niej nie oglądam - w kompie mam osobny
czytnik, a poza tym jest stacjonarka od tego, ale nawet jeśli będzie tak
się zachowywała, to zawsze jest jeszcze możliwość programowego
spowolnienia, która eliminuje cały hałas. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/