Re: Nagrywarka DVDR Pioneer DVR-111D

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 10:16:45 MET

> Było sporo rozmów na grupie o nagrywarkach, ale chciałbym jeszcze zapytać
> o głośność pracy w/w nagrywarki. Chodzi mi głównie o ogladanie filmów
> odtwarzanych z napędu, czy praca tej nagrywarki będzie przeszkadzać?
> Ewentualnie czy polecacie jakąś nagrywarke która byłaby bardziej cicha?
> (Cena to około 120-130zł)

LG są raczej ciche. Wiem, bo maiałem już kilka modeli.

Natomiast ja zawsze przed oglądnięciem kopiuję materiał
na HHD i nie wyobrażam sobie, jak można tego nie robić
(no chyba, ze naprawdę nie ma się miejsca na dysku).
I nie chodzi tu tylko o głośnosc pracy, ale o ew. zacięcia i chwilowe,
miejscowe problemy z odczytem z nośnika. Zawsze coś takiego
może sie starzyć, więc po co się stresować w środku filmu?
Komfort odtwarzania z HDD jest nieporównywalny.

latet