Re: SATA - master / slave i dziwny kabel

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 01:31:01 MET

> Prawdę powiedziawszy nie wiem co Ci to przeszkadza, ale ZTCP możesz się
> pozbyć tego efektu wyłączając w opcjach programu "Keep HD active".

Podejrzewalem, ze ustawienie flagi "Active" moze spodowowac
uszkodzenie nagłówka woluminu TrueCrypt. Ale okazało się, że nie,
więc nie ma problema.

Tyle że nie spodobało mi sie to, że BootIT chciał bootować
partycję na dysku, ktory podpiąłem zewnętrznie (via SATA),
gdy kliknąłem na nazwę partycji na dysku wewn. SATA ,
którą bootuję na co dzień. Po prostu na tej samej pozycji
na liscie partycji (pod starą nazwą) pojawiła się inna partycja.
Okazalo sie, ze dysk podlaczony zewn. stawał sie dla kontrolera
SATA dyskiem 0, a ten wewnętrzny zmieniał nr na disk 1.
Pewnie musze zamienic kabelki.

Podrawiam,

latet