Re: Core Duo E4300 + Asrock + DDR1 Zadziała?

Autor: lol <napadWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 16:38:48 MET

> Jeśli już musisz mieć dwa rdzenie po minimalnych kosztach to kup Pentium
> D. Zawsze jakieś 300 zł w kieszeni zostanie. Ale najpierw przemyśl czy
> naprawdę potrzebujesz tego drugiego rdzenia.

Aż tak kosztów ciąć nie chcę, architektura Core2duo jest zdecydowanie lepsza niż
PentiumD, poza tym dużo mniejsze zużycie energii niż PentiumD co się w prosty
sposób przekłada na niższą prędkośc obrotową wiatraczka no i hałas (A komputer
mam cichy). Ponatdo w perspektywie mam przetaktowanie tego E4300 co przy
mnożniku x9 da dobre rezultaty (Ponadto ta płyta asrocka też ma możliwość
działania z magistralą 1066 - ale na chwilę obecną nie poradziłaby sobie z tym
pamięc DDR1)

> Ja wiem że C2D jest modny i dżezi i w ogóle, ale...

nie chodzi o modę, w przyszłości będzie z tego całkiem wydajny komp:)