Re: Pendrive nie formatuje się i odzysk danych

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 15:20:06 MET

Witam

Michal Kawecki napisał(a) :

> Patrzyłeś WinHexem, czy są jakieś ślady w sektorach po zawartości tego
> pliku (charakterystycznych tekstach)?

WinHex aż do 255 sektora część z nich oznacza jako "Bad sector",
także w zapisie Hex wewnątrz komórek.

Zapomniałem też dodać, że przy czytaniu programem GetDataBack
także pokazywało uszkodzenia sektorów.
O! WinHex pokazał też info:
Unpartitionable space 1MB
Unpartitioned space 126MB
Z tego pierwszego wynika, że to może chodzić o te "bady".
Na razie nie wiem, jakie były kluczowe słowa, których w innych
dokumentach nie ma.
Chociaż dokument jest pewnie wartościowy, to nie na tyle, by
oddawać pena do laboratorium.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek