Jak najlepiej podpiac kompa pod TV LCD

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 15:08:31 MET

Witam,
z karty graficznej sa wyjscia: dvi i vga. VGA mam zajete (monitor).
Gdybym chcial popiac kompa pod TV LCD (wejscia ma: vga, hdmi, component,
scart).
Wedlug mnie kablem DVI-HDMI. Np takim:
http://www.allegro.pl/item159612981_kabel_hdmi_dvi_gold_7_5m_ekranowany_2kierunkowy_fv.html

Czy moja karta (GeForce 5950XT) potrafi wyswietlac na vga i dvi rozne
rozdzielczosci?
Tzn zeby monitor mial 1280x1024 (jak ma teraz) a TV zeby dostawal sygnal
w swojej natywnej tj: 1366x768?

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka