czy płyta jest uszkodzona?

Autor: nolina <nolina_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 14:54:30 MET

Witam.
Mam taki problem z kompem a dokładnie z jego płytą-Abit AB9 Pro. Od samego
poczatku był problem z założeniem partycji i instalacją systemu.Po jakiś
czarach i aktualizacji biosu udało się.Wszytko było ok przez pare dni.Az
któregos dnia nie chciał zaskoczyc system.Po wielu próbach udało sie postawic
komp na nogi.Teraz chodzi.Ale-od zawsze były problemy z widzeniem w biosie
hdd i dvd.Widzi albo to albo to.Jakby gryzły sie miedzy sobą.Stąd problemy z
instalacja systemu bo nie widział napedu dvd.Zauwazyłem ze gdy kopiuje cos z
dvd na hdd a odtwarzana jest w tym samym czasie muzyka to ona zwalnia jak w
starym tasmowym magnetofonie.No i co wzbudza moje najwieksze podejrzenie co
do uszkodzenia płyty to fakt ze moj komp zepsuł już dwa pendrivy.Po włozeniu
ich do usb nie sa widoczne ani u mnie ani na innych kompach,mimo ze wczesniej
działały tam.Dodam ze nie dotyczy to wszystkich pendrive'ów-sa takie co
przeżyły mego kompa i chodziły dalej.
Co może być grane?
Bardzo dziękuje za pomoc.