Re: Kupuję najlepszą Panoramę LCD na rynku - już wiem jaką!!! - ale którą???

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 14:42:43 MET

Marcin Narzynski wrote:

> Kurczę, każesz się ciągnąć za język. Opowiadaj - w jaki sposób szyba
> poprawia kolory.

Nie potrafię odpowiedzieć szczegółowo, bo:
a). nie próbowałem jej ściągać i testować jak obraz wygląda bez niej :)
b). brakuje mi właściwego słownictwa
c). szyba szybie nierówna, jak to już wspomniał Jakob

Mogę tylko rzucić ogólnikami: kolory żywe, soczyste i wogóle najlepsze
jakie kiedykolwiek widziałem na LCD (mówię konkretnie o NECu 20WGX2).
Kiedyś jak mi się nudziło, połaziłem sobie po lokalnym Saturnie i mają
tam taką fajną ścianę monitorów i właśnie NEC z szybą, mimo, że na TN (o
ile dobrze kojarzę, jakiś 19'', nie pamiętam oznaczenia) wyróżniał się
już z daleka od całej reszty.

Skoro już mnie ciągniesz za język, to dodam, że szyba po prostu poprawia
niedociągnięcia matryc. Pewnie najlepszy efekt byłby widoczny na tanich
monitorach, ale takie i tak kupują ludzie, którym wszystko jedno.

Naturalnie zawsze istnieje możliwość, że to tylko chwyt marketingowy,
placebo, albo ktoś shakował matriksa.

t.