Karta WiFi na PCMCIA

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 12:05:14 MET

Witam.

Szukam karty WiFi do laptopa(HP NX9020) i szczerze nie mam pojęcia jaką
wybrać, głównie dlatego, że ceny są bardzo zróżnicowane. Najchętniej
wydałbym na karte ze standardem b/g jakieś 80zł, ale czy to będzie dobra
karta?
Niektóre karty - w moich oczach gorsze bo tylko z wolniejszym standardem b -
kosztują 200zł! No to ja pytam o co chodzi? :)

Oczekiwań nie mam wygórowanych, wykorzystywać to będę przede wszystkim w
miejcach gdzie są hot-spoty oraz w domu, gdzie mam router D-Linka G604T.

Przecież wystarczy, że pójde do media marktu i wcisnom mi wszystko :)
Cholera mnie bierze, kiedy taki wybór, a dostęp do informacji raczej marny.
Niech mnie ktoś oświeci i napisze czego ja potrzebuje? Może chociaż czego
mam unikać?

Dzięki i pozdrawiam.

M.