Re: jaki zasilacz

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 11:59:54 MET

Użytkownik "Mariusz" <pantera21@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ep9vbp$gcg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Myslalem o FORTRON 400-60PFN. czy to dobty wybor?

Niedawno o niego pytalem i podobno zly bo to przestarzala konstrukcja.

Ja w koncu kupilem FSP350-60MDN i jeszcze nie wylecial w powietrze
ale to niestety o niczym nie swiadczy bo zaden noname tez mi sie nigdy
nie zepsul. Super cichy to on nie jest. Po wlaczeniu komputera slychac
praktycznie tylko dysk (WD1600JB) ale jak obciazysz wszystko bardziej
to jest juz zauwazalny halas. Z testow wychodzi, ze stosunek jakosc/cena
jest
swietny. Ja dalem 56PLN + przesylka.