Re: Komp nie startuje

Autor: Piotr Sadrakula/Lodz/Poland <sadrakula_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 11:10:32 MET

Co do procka to nie wygląda na uszkodzony. W zasadzie to nic nie
> widać bo rdzeń osłonięty jest taką aluminiową obudową
> Co do zasilacza to sprawdzę na innym i dam znać czy coś pomogło.
> Pozdr Adam

Ok sprawdziłem i zasilacz odpada. Podłączyłem modecoma 350W i też
lipa.
Jutro chyba się przejdę z płytą do sklepu niech mi sprawdzą czy
działa.
Adam

Adam, zobacz czy nie masz czasami dodatkowego zasilania karty graficznej,
gniazdo molex na grafie, takie jak do dysku, czy dvd, jeśli jest to podłącz
wtyczkę molex z grafiką.

Piotrek