Re: Komp nie startuje

Autor: Rafał <zswi_at_pers.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 08:10:09 MET

astypik@gmail.com wrote:

> Abit Kn9 ultra(AM2)
> ATHLON 3200+ (AM2)
Trochę mało pradopodobne w tej konfiguracji, ale może akurat: takie obiawy
mogą sugerować nie tylko uszkodzone komponenty, ale również nie aktualny
BIOS komputera, który nie radzi sobie z określonym prockiem...

> Z rzeczy które zrobiłem to zresetowanie biosu, próba odaplenia bez
> grafiki (i zobaczenie czy bedzie bipac) i bez ramu oraz bez dysku.
> Nic nie pomogło.
Na 80% jest to zgrzyt pomiędzy procesorem a płytą główną. Możlwie również,
że nie zauważyłeś jakiegoś gniazdka zasilającego na płycie i nie został w
nie wpięty zasilacz - w tej płycie widzę, że jest 4ro pinowe obok rzędu
kondensatorów. Nawet jeżeli nie podłączyłeś go za pierwszym razem i
odpaliłeś kompa, mogłeś uszkodzić procesor lub płytę - niestety...

--
Pozdrawiam,
Rafał