Komp nie startuje

Autor: <astypik_at_gmail.com>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 21:45:53 MET

Witam. Juz nie mogę!!
Kupiłem dziś nowego kompa dla brata, poskłądałem wszystko do kupy,
próbuje odpalić a tu nic...
Z tego co zaobzerwowałem to:
1. Włączają się wiatraki na procesorze i w obudowie, ale nie wiem
czy proc działa czy nie...
2. Przy włączaniu nie słychać żadnego bipania z płyty ale nie
włącza się monitor...
POłączenia sprawdzałem już 3 razy i nie mam sił już więcej
sprawdzać.
Najgorsze jest to że płytę kupowałem w innym sklepie niż proca,
grafike i pamięc.
Proszę o popdowiedz gdzie szukac tej nie działającej rzeczy.
Aha i jeszcze konfiguracja:
Abit Kn9 ultra(AM2)
ATHLON 3200+ (AM2)
KINGSTON pc5300 667MHz 51MB
SAMSUNG SATA 250GB
grafika gigabyte Radeon 1300PRO

Z rzeczy które zrobiłem to zresetowanie biosu, próba odaplenia bez
grafiki (i zobaczenie czy bedzie bipac) i bez ramu oraz bez dysku.
Nic nie pomogło.
Proszę o poradę co iśc oddać najpierw do reklamacji?
POzdrawiam Adam