Re: Jak otworzyc liste np 50 linkow bez copy&paste

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 00:32:53 MET

"topek" <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> wrote in message
news:45b7e27b@news.home.net.pl...
> Dziala ale jest jeden minus. Po kliknieciu na programik minimalizuje sie
> na pasek i musze alt + tab zeby kolejny link wybrac. Po 20 kliknieciu
> robi sie slabo :)
>
> Najlepiej cos w co dalo by sie wrzucic te 20 linko a on by mi je jako
> zakladki w firefoxie pootwieral. Bylby cud miod :)

No to mozna latwo zalatwic excelem, tylko trzeba troszke znac VBA :)
Tak w duzym uproszczeniu:
zakladajac, ze swoje linki masz w komorkach A4:A26, tworzysz funkcje na
ksztalt tej ponizej i gotowe...
Nie wiem, jak sie otwiera w zakladkach, ale w nowych oknach otwiera bez
problemu

Pozdrawiam
Michal

Sub Makro1()
    Range("A4:A26").Select
    For Each a In Selection
    a.Hyperlinks(1).Follow NewWindow:=True, AddHistory:=True
    Next a
End Sub