Re: Jak otworzyc liste np 50 linkow bez copy&paste

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 23:49:33 MET

> getdiz
> http://www.outertech.com/index.php?_charisma_page=product&id=4
> wystarczy otworzyć i klikać pojedynczo każdy interesujacy link
Dziala ale jest jeden minus. Po kliknieciu na programik minimalizuje sie
na pasek i musze alt + tab zeby kolejny link wybrac. Po 20 kliknieciu
robi sie slabo :)

Najlepiej cos w co dalo by sie wrzucic te 20 linko a on by mi je jako
zakladki w firefoxie pootwieral. Bylby cud miod :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka