Re: grafika do autocada ?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 23:42:52 MET

Adramelech napisał(a):
> Nic ci to nie da. Różnica przy baaardzo skompikowanych projektach bedzie i
> tak praktycznie nie widoczna.
Patrzac na spis grafik "prawidlowo wspolpracujacych" z autocadem 2007
(bo taki bedzie) jestem zalamany. W zasadzie kazda karta dostępna ma
jakies problemy - albo czegostam nie bedzie widac, albo beda artefakty,
albo costam nie bedzie prawidlowo rysowane...
Z kart "certified" ktore nie maja problemow zadnych - znalazlem (ktora
jest dostepna i w przystepnej cenie) ATI fireGL V3300 128MB PCI-e za
~440zl w zakupie, ale na podanych przez Sandera benchmarkach nawet jej
nie ma... pewnie dlatego ze jest tak slaba ;)
I teraz dylemat - brac takiego "slabego" fireGL tylko dlatego ze jest
"certified for autocad" (tylko nie wiem co z tego bedzie porzytku), czy
olac sprawe i wsadzic plyte z zintegrowana GF6100 lub quadro NSV (ktory
rowniez ma wg autocada kupe problemow)?
Ludzie na tym robia naprawde duze projekty - cale biurowce/osiedla
domkow w 2D/3D projektowane, robione z tego przekroje, renderowane
widoki calosci itd.