Re: Jaki notebook Lenovo?

Autor: pan premier <jestem_at_premierem.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 22:49:58 MET

Mam T60. Potwierdzam że nie ma ani Firewire ani TV Out.
Co do jakości to jak dla mnie bateria trochę jest ruchliwa - i czasem zdarza
się przy wkładaniu do stacji dokującej że laptop który był w stanie uśpienia
całkiem traci na chwilę zasilanie - no i oczywiście wszystkie niezapisane
dane szlag trafia. Podejrzewam że to ta "ruchliwa" bateria. Więcej
zastrzeżeń co do jakości nie mam - bateria trzyma naprawdę długo i ładuje
się ekspresowo - ale za to zasilacz jest naprawdę gorący :(

--
jim
Co  2 bity -> http://www.2bity.info <- to nie jeden - komputerowe nowinki