Jaki notebook Lenovo?

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 22:37:54 MET

Chcę kupić notebooka w okolicy 4500-5500 zł
Upatrzyłem sobie jakiegoś R60 i jakiegoś T60. Problem w tym, że te z serii
"T" nie mają ani Firewire ani TV Outa, podobno, bo na niektórych stronach są
oba albo jedno z tych wyjść. Czy ktoś zna się na tyle na tym sprzęcie, że mi
odpowie, czy w tych modelach i w tej półce cenowej, jest choćby TV Out na
SVideo w serii T?
No i drugie pytanie czy faktycznie seria R od serii T różni się drastycznie?
Widzę, że seria T jest mniejsza i lżejsza (modele z 14" matrycą), ale czy
także różnią się wytrzymałością i jakością? (widziałem w necie test jak
gostek lał wode po klawiaturze działaącego "T").
Aha, no i czy to prawda, że od czasu Lenovo pogorszyła się znacząco jakość?

--
Mariusz