"Adramelech" Xns98C2D498DFC49adresutuniema@127.0.0.1
> > Konsument. Ale forsowanie stanowiska dąży donikąd. :)
> Tym bardziej, że w ogóle nie masz racji. Gdyby było tak jak piszesz, każdy
> konsument zamiast cierpiliwie czekać aż serwis by naprawi, rządł wymiany na
> nowy sprzęt. I wszystkie sklepy by zbankrutowały.
0. Nie wszystkie, ale sprzedające barachło.
1. To problem sklepów.
2. Sprzedawcy też nie są bezsilni i czasami/zazwyczaj mogą dochodzić swoich praw.
3. rządzić i żądać
4. Na wymianę sklep też musi dostać trochę czasu.
> Napisz lepiej jak twoja reklamacja monitora? Wymienili od ręki?
Nie reklamowałem monitora, ale nagrywarkę. Dziś mija ultimatum,
po którym kieruję sprawę do sądu.
Ciekawa była reakcja pracowniczki przyjmującej moje żądanie:
Przyjęła bez słowa i bez czytania, ale gdy poprosiłem, aby
podpisała się czytelnie -- przeczytała. :) (zadając tym
samym kłam twierdzeniu, jakoby pracujące tam osoby były
analfabetami)
> >> Spokojnie, nie gorączkuj się. Pisałeś o
> >> > z postu o midzie
> >> > 1169495377.133776.180920@s34g2000cwa.googlegroups.com
> >
> >> Jak to przeczytać?
> >
> > Na przykład tak:
> >
> > http://groups.google.pl/
> > -- Zaawansowane przeszukiwanie grup
> >
> > -- ID wiadomości Szukaj wiadomości o ID wiadomości
> > wstawiasz w poletko po prawej stronie, po czym stukasz
> > -- Wyszukaj wiadomość
> Ale co tam wstawić? Ani całość, ani żadne z członów nie daje żadnych rezultatów.
MID wstawić. :) To, co w poniższej linijce:
1169495377.133776.180920@s34g2000cwa.googlegroups.com
Albo klinknąć poniższe:
news:1169495377.133776.180920@s34g2000cwa.googlegroups.com
Może uda się. :) U mnie się udało. (przed chwilą)
> Jak to jaka? Nie wszyscy żyją w idealnym świecie. Rzeczy się psują.
U mnie się nie psują. :) I nie dbam jakoś szczególnie o to, co mam.
Oczywiście paliwo w samochodzie się wyczerpuje/zużywa, opony, klocki
hamulcowe itp. także, ale to nie awarie, a normalne zużywanie się.
Nic wiecznego nie ma, ale na jakiś czas musi starczyć. No i raczej
monitor się kupuje nie na tydzień czy miesiąc, ale na kilka lat.
Moim zdaniem dobry monitor można kupić i na 10/dziesięć lat.
> Wszystko się zespuje, prędzej czy później.
To znaczy co? Mam żelazko (prasuję codziennie, poza drobnymi wyjątkami) od
chyba 14/czternastu lat, komputer ponad 6/sześć lat, buty zimowe starsze
od komputera (jeden jest **lekko** przetarty wewnątrz) samochód niemal
ćwierćwieczny... Co tu ma się psuć? Mnie się popsuł (kilkakrotnie) dysk
IBMa DTLA (i psuły się te dyski wszystkim ludziom na całym świecie)
i nagrywarka Toshiby. W komputerze padła na gwarancji płyta główna.
Oczywiście klawiatura jest mocno przetarta, ale nic jej nie dolega
(poza małym zasięgiem -- to klawiatura radiowa). W żelazku wymieniłem
przewód zasilający, samochód serwisuję, ale czym innym są awarie (na
dodatek występujące tuż po kupnie) a czym innym normalne zużywanie się.
Ja (z zasady) kupuję wszystko ,,na zawsze'' -- liczę na to, że mi się
przeje/znudzi, ale nie zepsuje.
> Część psuje się przed upływem 2 letniej gwarancji, rękojmi.
> I co niby ma do tego fachowiec sprzedawca? Od fachowca się nie pusją?;)
Sprzedawca powinien mieć rozeznanie w tym, czym handluje. Jak Ci
zamiast masła sprzeda materiał wybuchowy -- też będzie niewinny? :)
W porządnych sklepach, gdy zgłosisz reklamację -- wszystko za
Ciebie załatwią i Tobie jedynie podadzą do podpisania stosowny
papier z reklamacją, aby postanowieniom ustawy stało się zadość.
Kiedyś ode mnie przyjęto reklamację, choć nie miałem już paragonu.
Przyjęto, załatwiono wszystko za mnie i przeproszono za utrudnienia. :)
> Nie umiesz stosować syganturki to po prostu nie używaj jej.
A jeśli będę używał? :)
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....Received on Wed Jan 24 21:45:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Jan 2007 - 21:51:23 MET