Re: sposób na jakość obrazu w dużych rozdzielczościach w 2D oraz 3D

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 21:23:35 MET

On 24 Sty, 20:17, "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl>
wrote:
> Obraz przesyłany cyfrowo (DVI) będzie miał idealną jakość. Częstotliwość 60
> Hz w LCD to zupełnie co innego niż w CRT. LCD w ogóle nie migocze. Ogląda
> się to jak kartkę papieru niemalże.
> Kup dwa monitory. Z tych najtańszych. Za 700 zł. Np. Samsungi 710N (ostatnio
> były w promocji po 500zł). Nic tak nie usprawnia pracy jak dwa ekrany. Wiem,
> bo używam.
> Wydawanie po kilka tys zł na monitor LCD tylko dlatego, że "nie jestem
> przekonany" do tych tańszych - to prawie snobizm. Zwłaszcza, że - jak
> piszesz - nie stać cię.
> [...]
Myślę że nie zrozumiałeś do końca mojego problemu.
Powiedzmy że nie interesuje mnie zmiana na i tak drogi LCD z niższej
półki na matrycy TN który nie dorównuje mojemu CRT. Jeśli chodzi o
rozdzielczość 1280x1024 to obraz na moim CRT na mojej kiepskiej
grafice wygląda o wiele piękniej niż na niejednym LCD, i to przy
odświerzaniu 120Hz - migotania z pewnością nie czuć. Mój problem
polega na ładnym obrazie przy wyższej rozdziałce - 1600x1200, bo na
niższej mam to co chce.