Dziwny problem po aktualizacji BIOSu

Autor: <wrobelemelek_at_gmail.com>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 17:39:11 MET

Witam,
otóż mam pewien problem z płytą ECS K7VTA3 2.0.
Po aktualizacji BIOSu, komputer nie podnosi się. Włącza się na 3s,
a następnie wyłącza samoczynnie. Sądziłem, że to wina tego, że
aktualizując BIOS zapomniałem przestawić zworkę zabezpieczającą
przed zapisem. Zakupiłem więc nową kość z wgranym juz BIOS-em i
dalej to samo. Zauważyłem, że po wyjęciu pamięci RAM brzęczyk
daje znać, że coś nietak. Sprawdziłem pamięć u znajomego i u
niego wszystko ok. Jakieś sugestie? Jutro sprawdzę procka.

--
Pozdrawiam