zwisy liveboxa

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 17:28:32 MET

Witam - pisze tu, choć nie wiem czy to problem sprzętowy, ale ta grupa jest
najbardziej fachowa. Mam od niedawna livebox, podłączony przez usb do kompa
pod XP Pro. Wszystko niby chodzi (są jeszcze 2 kompy: jeden wifi, drugi
ether), ale 1-2 razy dziennie muszę resetowac liveboxa na twardo, bo zrywa
połączenie i się zawiesza (brak dostępu do właściwości połączenia
sieciowego, monitorek w pasku zadań na stałe zaświecony - inne programy
działają normalnie). Znacie ten problem? Czy jest hard czy software'owy?

Piotr