Czy plyta zobaczy zbyt duzy dysk?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 17:08:24 MET

Witam
Kupuje nowy HDD bo stary jest juz zbyt ciasny ;-) Z wielu powodow wybor padl
na Samsunga 320 GB 16 cache SATA 2. Wiem, ze BIOS mojej plyty (Abit IS7 z
2004 roku) rozpoznaje dyski rzedu 300 GB SATA 2, niestety nie wiem czy to
jest gorna granica, gdyz producent na swoej stronie milczy na ten temat. Czy
dysk potencjalnie zbyt duzy bylby widziany z najwieksza mozliwa pojemnoscia
(~300 GB), czy gorzej - nie bylby wogole rozpoznawalny?
Pozdrawiam
Paweł