Re: Kupuję najlepszą Panoramę LCD na rynku - już wiem jaką!!! - ale którą???

Autor: Lagoda <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 12:54:19 MET

> Opinie ze stron nie są najbardziej miarodajnym źródłem informacji.
> Artykuły bywają sponsorowane.

    I jeszcze jedno: w internecie jest MNÓSTWO BZDUR POPISANYCH!!!
Sraszne ilości błędów i niedomówień. Bardzo tródno odfiltrować co jest
prawdą, a do tego sprzedawcy w sklepach to potworne barany i sami nie wiedzą
co sprzedają i plotą 3 po 3 co im ślina na język przyniesie, nawet nie z
chęci zysku, ale ze zwykłej niewiedzy.
(starałem się zgłębić ostatnio temat LCD i już wiem że ot nie możliwe bez
osobistych testów).
    Moje sugestie: z tych najtańszych to interesująca jest oferta LG (bo
rozumiem ze EIZO i Iiyama nie wchodzi w grę)

--